Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

niedziela, luty 23, 2020

Handel i usługi

Kluczowe potrzeby informatyczne firm handlowych i usługowych skupiają się na bieżącej obsłudze transakcji, zarówno od strony handlowo-logistycznej, jak i księgowej. Jednak na etapie poszukiwania narzędzi informatycznych warto zastanowić się, czy wsparcie już istniejących obszarów i procesów to wystarczające oczekiwanie wobec nowego systemu ERP w firmie. Rozwiązania Comarch ERP wykraczają poza standardowe ścieżki obsługi procesów firm handlowych i usługowych, oferując nowe kanały sprzedaży: darmowa sprzedaż w galerii iMall24, sklep internetowy, sprzedaż mobilna, współpraca B2B.

Co nas wyróżnia?

Darmowa sprzedaż w Internecie dla każdego klienta – uruchomienie sprzedaży internetowej jeszcze nigdy nie było tak proste. Klienci korzystający z systemów Comarch EPR XL, Comarch ERP Altum oraz Comarch ERP Optima mogą udostępniać swoją ofertę towarową do sprzedaży w sieci za pośrednictwem potralu wszystko.pl. Usługa jest bezpłatna, a jej uruchomienie nie wymaga zaawansowanej wiedzy informatycznej. 

Sklep internetowy zintegrowany z systemem do zarządzania – elastyczne narzędzie dotarcia do grupy docelowej 17,2 mln internautów w Polsce. Rozwiązanie Comarch ERP e-Sklep udostępnia zróżnicowene formy prezentacji oferty, a automatyczna komunikacja w obu kierunkach na linii sklep internetowy-system ERP ogranicza działania związane z prowadzeniem sklepu do minimum.

Wsparcie sprzedaży u klienta i w każdym innym miejscu – dynamicznie rozwijająca się oferta Comarch ERP Mobile pozwala realizować działania handlowe poza biurem, np. podczas wizyt u klientów. Możliwości Comarch ERP Mobilny Sprzedawca wykraczają poza ofertowanie czy przyjmowanie zamówień, pozwalając m.in. na weryfikację ekspozycji towarów czy monitoring oferty i cen konkurencji.

Platforma do internetowej współpracy z kontrahentami – narzędzie pozwalające wzmacniać relacje ze stałymi odbiorcami, a jednocześnie przenosić na nich część zadań dotychczas realizowanych przez pracowników. Comarch ERP Pulpit Kontrahenta współpracuje z systemami Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum, i pozwala m.in. na internetowe składanie zamówień, sprawdzanie stanu zamówień, zgłoszeń reklamacyjnych czy płatności.

Rozwiązania Comarch ERP dla firm handlowych i usługowych

Comarch ERP to trzy główne systemy (Comarch ERP XL, Comarch ERP Altum, Comarch ERP Optima) oraz szereg rozwiązań dodatkowych, usprawniających działalność firm handlowych i usługowych różnej wielkości i z różnych branż.

Comarch ERP XL:
  • Dla dużych i średnich firm handlowych i usługowych,
  • Najpopularniejszy system klasy ERP w Polsce – ponad 3800 wdrożeń,
  • Bogata funkcjonalność dostępna w standardzie,
  • Pełne wsparcie procesów sprzedaży – od zapytania ofertowego, przez przygotowanie oferty, aż do zamówienia,
  • Realizacja rozbudowanych, wielowariantowych scenariuszy zarządzania cenami, promocjami i rabatami,
  • Skuteczne zarządzanie kontaktami z klientami (CRM).
Więcej >>

Comarch ERP Altum:
  • Dla dużych i średnich firm handlowych i usługowych,
  • Rozwiązanie stworzone od podstaw, w nowej technologii,
  • Nowoczesna technologia i elastyczne możliwości obsługi niestandardowych procesów,
  • Rozwiązania analityczne oraz silnik do automatyzacji procesów w firmie dostępne w cenie systemu,
  • Możliwość wykorzystania nowoczesnych form płatności (bony, karty podarunkowe), programów lojalnościowych oraz wsparcie obsługi posprzedażowej (reklamacje).
Więcej>>

Comarch ERP Optima:
  • Dla małych i średnich firm handlowych i usługowych,
  • Specjalny moduł do obsługi sprzedaży detaliczenej - Comarch ERP Optima Detal,
  • Fakturowanie i obsługa magazynu,
  • Automatyzacja tworzenia dokumentów handlowo-magazynowych,
  • Współpraca z narzędziami sprzedaży w internecie - e-Sklep24, iMall24.
  • Zarządzanie kontaktami z klientami oraz planowanie działań w module Comarch ERP Optima CRM.
Więcej>>

Scroll to top